21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევები
პროექტზე მუშაობის
დროს მოსწავლეებს განუვითარდებათ 21- ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
- შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა
- კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა
- კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
- ისტ(ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების) წიგნიერება
მათ. VII.9. მოსწავლეს
შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში ან მათ ილუსტრაციებში, ყოფითი
დანიშნულების საგნებში ასახელებს მისთვის ნაცნობ გეომეტრიულ ფიგურებს ან მათ ნაწილებს;
მათ. VII.11. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების განხორციელება და მათი გამოყენება
ფიგურათა თვისებების დასადგენად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· გარემომცველ ობიექტებს შორის მოიძიებს სიმეტრიულ ობიექტებს;
· ხაზავს ბრტყელი ფიგურის (ტეხილი, მრავალკუთხედი) სიმეტრიულ ფიგურას მითითებული
სიმეტრიის ღერძის მიმართ; ახდენს ბრტყელი ფიგურის (ტეხილი, მრავალკუთხედი) პარალელურ
გადატანას;
· უთითებს ბრტყელი ფიგურის სიმეტრიის ღერძს/ღერძებს; ახდენს სიმეტრიულობის დემონსტრირებას.
კარგია დიანა! მომეწონა, დავალება ზუსტადაა შესრულებული :)
ОтветитьУдалитьწარმატებები!
დიდი მადლობა, მასწავლებლის დამსახურებაა :)
Удалитьკარგია,დიანა
ОтветитьУдалить